Gyakran ismételt kérdések

A Snowattack 2022. január 22-29 között megrendezésre a franciaországi Les Deux Alpes-on.
Az első programok vasárnap, az utolsók pénteken lesznek.
A fenti időszak a kint tartózkodás időtartama, az utazás még ehhez hozzáadódik.

Hogy-hogy Les Deux Alpes-ra költözik a Snowattack?
Ár-érték arányban messzemenően a legjobb francia síterep! Már hosszú évek óta tervezzük a fesztivál ide költöztetését, de most alakultak úgy a körülmények, hogy 2022-ben már Les Deux Alpes-ot nevezhetjük a Snowattack otthonának!

Legfontosabb üzenetünk, hogy foglaljatok bátran, rizikó nélkül, mi pénzvisszafizetési garanciát vállalunk az FTI által szerződött utazási szolgáltatásokra, alábbiak szerint.

A Festival Travel visszafizeti a befizetett teljes részvételi díjakat, abban az esetben, ha a Snowattack Fesztivál az alábbiak miatt kerül törlésre:
• a Magyar Kormány által elrendelt teljes kiutazási tilalom miatt;
• a Francia Kormány által elrendelt teljes beutazási tilalom miatt;
• a síliftek a Francia Kormány által elrendelt szabályozások miatt egyáltalán nem üzemelhetnek.

A Festival Travel visszafizeti a befizetett részvételi díj fesztiválra eső részét (normál karszalag 50 €, vip karszalag 90 €), azonban az utast elállási jog nem illeti meg és a Festival Travel megszervezi a síelést és azokhoz kapcsolódó utazási szolgáltatásokat abban az esetben, ha a fesztivál rész az alábbiak miatt kerül törlésre:
• abban az esetben, ha nincs beutazási tilalom, de szórakozóhelyek nem nyithatnak ki francia hatósági rendelet alapján;
• abban az esetben, ha kinyithatnak a szórakozóhelyek, de létszám stop miatt nem tarthatók meg a bulik/koncertek.

Az adminisztrációs díj egyik esetben sem része a visszatérítési összegnek.

Az utazás esetén a tranzit, azaz áthaladás nem számít egy országba történő belépésnek, így a jelenlegi szabályozások mentén az alábbiak érvényesek a Franciaországba történő belépésre.

Az uniós digitális Covid-igazolványról szóló rendelet 2021. július 1- jén lépett hatályba. Azóta az EU mindegyik országa ki tudja állítani állampolgárai és lakosai számára az uniós digitális Covid-igazolványt, amely az EU egész területén ellenőrizhető.

A védettséget igazoló európai digitális COVID pass vagy annak papíralapú változata abban az esetben fogadható el, amennyiben megfelel az alábbi feltételeknek:
• bizonyítja, hogy a beutazásra legalább hét nappal a második injekció után kerül sor, elfogadott oltóanyagok: Pfizer, Moderna, Astra-Zeneca vagy
bizonyítja, hogy a beutazásra legalább négy héttel a Johnson&Johnson oltás után kerül sor vagy
• 2021. szeptember 22 után: bizonyítja, 2 Sinopharm vakcina beadatása után 3. oltásként egy Pfizert vagy Moderna oltást kapott és a beutazásra legalább hét nappal a harmadik injekció után kerül sor.

A Sputnik oltásra ez a rendelkezés továbbra sem érvényes.

Az oltási feltételeket nem teljesítő uniós beutazóknak továbbra is 72 óránál nem régebbi negatív PCR vagy 48 óránál nem régebbi antigén tesztet (francia vagy angol) szükséges bemutatni.

Jelenlegi szabályozások alapján, a magyar/uniós védettségi igazolvánnyal rendelkezők szabadon beléphetnek/visszatérhetnek Magyarország területére.

Francia jogszabályi kötelezettség alapján a Snowattack alatt csak az alábbi oltásokkal foglalhatod majd el a szállásod, vagy léphetsz be bármilyen szórakoztató egységbe, étterembe.

Pfizer / Comirnaty, Moderna, AstraZeneca / Vaxzevria / Covishield: legalább 7 nap eltelt a 2. oltás napjától számítva

Johnson & Johnson: 28 nap eltelt az oltás napjától számítva 

2021. szeptember 22 után: 2 Sinopharm vakcina beadatása után 3. oltásként egy Pfizer vagy Moderna: legalább 7 nap eltelt a 3. oltás napjától számítva

Betegségen korábban átesett személyek: legalább 14 nap eltelt az 1. oltás óta (kizárólag alábbi oltások esetén érvényes csak: Pfizer / Comirnaty, Moderna, AstraZeneca / Vaxzevria / Covishield, Johnson & Johnson).

A Sputnik és csak magában a Sinopharm oltás NEM elfogadott, a Sputnik esetében a harmadik oltás (ha nem egy dózisú) sem jelent Franciaországban megfelelő oltottságot! 

Jelentkezni 2 módon lehet:
– személyesen az irodánkban,
– online,
a személyes adataid megadásával (név, születési dátum, elérhetőségeid).

Minden esetben a szobafőnök – aki elvégzi a foglalást – foglal az egész szobára, a tagoknak ő küld ki meghívót, akik az abban szereplő linken keresztül maguk tudnak csatlakozni, a saját adataikat megadni és szolgáltatásaikat kiválasztani. Minden tag abba a típusú csomagba fog kerülni, amit a csapatvezető kiválasztott.

Foglalás lépései: árak – szállás csomagok – kívánt csomag kiválasztása – a  foglalása gombra kattintás!
A jelentkezést követően 48 órán belül visszaigazoljuk a foglalásod. A visszaigazolás után 5 naptári nap áll rendelkezésedre az előleg befizetésére.
Az előleg a teljes részvételi díj 40 %-a.

A jelentkezés során 2 módon van lehetőség foglalni:

1. Szobafőnök foglalás: Te leszel a szobád adminisztratív ügyeinek felelőse:)
Ebben az esetben csapatoddal lefoglaltok egy apartmant:
– annyi fővel, ahány ágy van;
– ha nem töltitek meg az apartmant, úgynevezett “üres ágyat” kell fizetnetek;
– ha pedig nem akartok üreságyat fizetni, akkor összeteszünk Titeket másokkal.
Te lefoglalod a szobát, a többieknek pedig az e-mail címük megadásával küldesz meghívót, hogy csatlakozzanak a csapathoz!
Ezen esetben irodánk csak és kizárólag a szobafőnökkel kommunikál, feltételezvén azt, hogy a tagoktól az utazással kapcsolatban teljeskörű meghatalmazással rendelkezik.

2. Egyéni foglalás: Te leszel az egyszemélyes csapatod adminisztratív ügyeinek felelőse:)
Ebben az esetben lefoglasz egy ágyat és vállalod, hogy olyan apartmanban helyezünk el, ahol van szabadon hely.

Akár osztott csapatok, akár 1 csapat tagjai kerülnek azonos apartmanba, az apartmanon belüli szoba és ágy elfoglalására a  Festival Travelnek nincs ráhatása.
A könyebb egyeztetés érdekébe, az osztott apartmanok lakóit indulás előtt pár nappal e-mailben összekötjük egymással!

A befizetést 3 módon tudod megtenni:
– kártyás befizetéssel a weboldalon keresztül
– készpénzben az irodánkban (forint és euró)
– bankkártyával az irodánkban (forint)
Forint alapú irodai befizetésnél az átváltás OTP valuta eladási árfolyamon történik.
A foglalás az előleg befizetése után válik véglegessé.
A hátralék fizetés határideje: 2021. december 10.

ONLINE KÁRTYÁS FIZETÉS MENETE:
1.) belépés az oldalra az általad megadott e-mail címmel és jelszóval
2.) a jelentkezések kezelése menüpont alatt minden csapattag tudja a saját részét rendezni
Az online fizetés € alapú, 100 %-ban megbízható, az OTP rendszerén keresztül történik. Bármilyen típusú bankkártyával lehet így fizetni, ez esetben a váltás a saját bankod által meghatározott árfolyamon történik!

A jelentkezéskor előleget kell fizetni, ami a mindenkori – az adott pillanatban mindig a teljes – részvételi díj 40%-a.

A hátralékot – a teljes részvételi díjat – külön felszólítás nélkül legkésőbb 2021. december 10-ig kell az Utasnak befizetnie.

Az előleg valamint a teljes részvételi díj időben történő befizetésének elmaradása esetén a FT kötbért számol fel (naponta 20 €), illetve a korábban kapott kedvezmények érvényüket vesztik.

Amennyiben az első felszólítástól számított 8 napon belül az utas a fizetési kötelezettségének nem tesz eleget, úgy FT a szerződéstől elállhat és bánatpénz kerül felszámításra az ÁSZF III/3. pont szerint.

Amennyiben az utazási szerződés az utazás megkezdésétől számított 35 napon belül kerül megkötésre, úgy a teljes részvételi díj a megrendelés visszaigazolásától számított 3 munkanapon belül esedékes.

A karszalaggal tudsz résztvenni a nappali és esti programokon.
A nappali programokon való résztvételhez helyszíni regisztráció szükséges a program ponton, ahol a Festival Traveles kollégák;  az esti programokra való bejutásnál pedig a biztonsági szolgálat emberei ellenőrzik a karszalag meglétét.
A sícsomag kivételével egyéb csomagjaink tartalmazzák a karszalagot, annak a csomagból való kivételére nincs lehetőség!

A heti VIP karszalag a következő jogosultságokat testesíti meg:
– részvételi lehetőség a nappali programokon
– részvételi lehetőség az esti programokon
– soron kívüli bejutási lehetőség az esti helyszínekre (érkezési sorrendben)
– bejutási lehetőség a Party Aréna VIP részlegébe
– ingyenes ruhatár a Party Arénában (nem a VIP részlegben található!)
– saját pult a Party Aréna VIP részlegében
– bottle service a Party Aréna VIP részlegében
– limitált létszámban welcome ital a Party Aréna VIP részlegében

Diák csomagunkkal a magyarországi közép vagy felsőoktatásban tanuló hallgatóknak szeretnénk kedvezni!

Feltételei:
– aktív vagy passzív hallgatói jogviszony egy adott intézményben
– az egyetemi jogviszony lehet nappali, esti vagy levelező is
– jelentkezés folyamán ki kell választani a legördülő menüből az iskola nevét

Jogosultság ellenőrzése:
– buszos utasoknál a buszinduláskor
– egyéni utasoknál a beköltözéskor

Amennyiben a jogosultság nem kerül igazolásra, 80 €/fő felár megfizetése kötelező, ellenkező esetben a buszra szállást és/vagy a szoba átadását a Festival Travel megtagadja.

Diák és nem diák közös szállást az alábbi módokon tud együtt foglalni:

ALAP diák csomag:
minden csapattag ezt a csomagot foglalja, majd e-mailben ([email protected]) küldjétek el nekünk, hogy ki az, aki nem diák, hogy a felárat (80 €/fő) hozzáadhassuk.

PRÉMIUM diák csomag:
Diákok a prémium diák csomagot, míg nem diákok a Les Clarines szállásra vonatkozó, prémium szállás medencével csomagot foglalják. Ez ezetben kérjük, hogy hasonló csapatnevet adjatok meg, így a rendszerünk automatikusan egy helyre tesz majd Titeket.

Minden egyéb csomag:
Diák és nem diák ugyanazon az áron tud foglalni, nincs külön kedvezményes konstrukció.

18 éven aluli személy részvételéhez 2 dokumentum kitöltése szükséges:
– szülői beleegyező nyilatkozat >>>
– olyan nagykorú felnőtt felelősségvállalási nyilatkozata, aki maga is részt vesz a rendezvényen >>>

A dokumentumokat az [email protected] címre kérjük visszaküldeni!

Amennyiben a 18 éven alulival bármelyik szülője együtt utazik, úgy neki a fenti dokumentumok kitöltése és visszaküldése nem szükséges. Ennek tényét kérjük külön jelezd irodánk felé.

Sztornó biztosítás csak az előlegfizetés időpontjában köthető, később nem!
Igényét a jelentkezést követően az [email protected] címen tudod jelezni, ezt követően a végleges csomagáradból kerül ügyintézőnk által kiszámításra, majd a foglalásodhoz hozzáadásra!

Személyes jelentkezésnél az irodában kiállítják neked egyből a kötvényt; online jelentkezés esetén a megrendelődön fog szerepelni ez a tétel.

A további részleteket az árak – biztosítás fül alatt találod.

A 2009. évi áfatörvény szerint utas (azaz megrendelő) az a személy, aki a szolgáltatást ténylegesen igénybe veszi. A jogszabály szerint a számla az utas nevére állítható ki, kizárólag az utazáson résztvevő személy tüntethető fel megrendelőként.

A 2010. évi áfatörvény kötelezi az utazási irodákat arra, hogy nyilatkoztassa utasait, hogy az utazást milyen minőségben veszik igénybe. Amennyiben az utas a számlát nem a saját nevére kéri (pl. cégnévre), végfelhasználói nyilatkozatot kell kitöltenie a cégjegyzésre jogosult személynek és mellékelnie kell egy cégkivonatot is. Ha a cég még tovább értékesíti a szolgáltatást (tehát nem végfelhasználó), akkor a szolgáltatás árára +27 % általános forgalmi adót kell felszámítani, melyet a megrendelő a részvételi díjon felül köteles megfizetni. A felszámított áfa az áfa-visszaigénylés szabályai szerint visszaigényelhető.

Amennyiben a fentieket elfogadod, a jelentkezés folyamán tudod feltüntetni, hogy melyik cégre szeretnél számlát kérni. Utólag már nem lehet módosítani a számla igénylési folyamaton.
Számlát csak a teljes foglalás összegéről áll módunkban kiállítani, és csak a csapatvezető tudja igényelni.

Amennyiben már visszaigazolt foglalásodon szeretnél módosítani (utazás módja, biztosításkötés, felszerelés bérlés, etc.), azt a jelentkezések kezelése menüpont alatt megadott határidőig díjmentesen te magad is meg tudod tenni:
-2021. november 30-ig tudod lemondani a szolgáltatásokat
-2022. január 7-ig tudod upgradelni a szolgáltatásokat

Ezen dátumokat követően, bármilyen jellegű adatmódosítás, szolgáltatás módosítás ára 13 € / módosítási alkalom. Amennyiben a módosítás a rendezvény kezdetétől számított 10 naptári napon belül történik, úgy a megrendelt szolgáltatások módosítása esetén 20 €/alkalom módosítási díjat kell megfizetni. Amennyiben a módosítás a rendezvény indulásának napján történik, úgy a megrendelt szolgáltatások módosítása esetén 30 €/alkalom módosítási díjat kell megfizetni.

Az utazást lemondani csak e-mailben ([email protected]) vagy személyesen lehet.
A lemondásra vonatkozó feltételeket az ÁSZF-ben találod.

Az indulás előtt 3-7 nappal kollégáink részletes infólevelet küldenek, amelyben tájékoztatnak a Fesztivál összes információjáról, mint például:
– indulás,
– szállások,
– beosztások,
– programok,
– biztosítási kötvényszámok,
– bérlések- és oktatások listája,
– etc.
A levél csatolmánya lesz a részvételre jogosító voucher, amelyen minden általad megrendelt és kifizetett szolgáltatás feltüntetésre kerül. Ezt nem szükséges kinyomtatnod, elegendő a telefonodra lementened.

A Nemzeti Tengelysúlymérő Rendszer 2018-as bevezetése miatt, mindenkit megkérünk, hogy ne lépje túl az alábbi, csomagokra vonatkozó korlátozásokat!
A buszokra csak azon személyek pakolhatják fel a holmijukat, akik az adott buszon utaznak.

Megengedett poggyászok:
– 1 bőrönd (43x 27 x 61 cm, amely maximum 18 kg lehet)
– 1 sí- vagy snowboard felszerelés (más nem lehet a tokban, csak a sportfelszerelés!)
– 1 pár sí vagy snowboard bakancs
– 1 bukósisak
– 1 kézipoggyász (hátizsák, amely maximum 5 kg lehet)

A fentieknél nagyobb, nehezebb méretű bőrönd szállításáért felárat kell fizetni. Ezen csomagok szállítása külön teherautóval fog történni.
A felár összege: 50 €.
A limitált darabszám kizárólag felár megfizetése ellenében lehetséges, melynek szállítása külön teherautóval fog történni.
A felár összege: 60 €.
Fentiektől eltérő esetben a poggyászok szállítását a személyzet megtagadja.

Minden felszerelés szállítása Budapestről külön kamionnal történik.

A pakolásnál megnövekedett várakozási idővel lehet számolni, kérjük légy türelemmel.

Bármelyik csomag vásárlása esetén még 3 tételt kötelező rendezni a helyszínen:

idegenforgalmi adó (szállásonként eltérő, 20-25 €/fő)
Csak készpénzben fizethető, a recepción dolgozó személyzetnek kell befizetni. Nem visszatérítendő.

síbérlet kaució díja (5 €/síbérlet)
Csak készpénzben fizethető, a recepción dolgozó személyzetnek kell befizetni. Leadás esetén visszatérítendő.

kaució: apartman (100 €/ágy), chalet (1500 €/chalet), szálloda (500 €/szoba)
A kaució a szállás épségének biztosítására szolgál. Apartmanoknál a francia ágy 2 ágynak minősül. A szállás sértetlen átadása esetén teljes mértékben visszatérítendő.
Fizethető készpénzben euróban vagy bankkártyával. Utóbbi esetben 1 kártyán zárolják az egész összeget, mely feloldásának időtartama a saját és francia szállásadó bankjának kommunikációján múlik (2-5 hét közötti időtartam).

A helyszínen vásárolt esetleges extra szolgáltatásokért készpénzben és bankkártyával is tudsz fizetni az infó pontban: bérlés, oktatás, félpanzió, ágyneműhuzat bérlés, etc.

A fesztiválon közel 3500 fő érkeztetése és beköltöztetése zajlik le pár óra leforgása alatt. Ilyenkor sajnos megnövekedett várakozási idővel kell számolni, és nem árt az sem, ha türelmesek vagyunk.

Soron kívüli check-in szolgáltatásunk saját kísérőt jelent, aki már érkezéskor a parkolóban fog várni Titeket a szoba kulcsotokkal. Nem lesz más dolgotok, mint érkezés előtt ~ 20 perccel felhívni a kapott telefonszámot, és mire felértek a völgyből, az apartmanotok már csak Rátok fog várni.

A helyszínen kötelezően fizetendőket szintén nála fogjátok tudni rendezni, így megspóroljátok a következő sorban állásokat:
– szoba kulcs átvétel és kaució fizetés
– ifa, síbérlet kiváltási díj befizetés
– karszalag átvétel
– síbérlet átvétel
– leltár, házirend kitöltés és leadás

Regisztráció során tudjátok kiválasztani a szolgáltatások közül, ára 50 € az egész apartmannak.

A programok többségén limitált létszámban tudnak a fesztiválozók résztvenni, ezért azokra előregisztrálni szükséges.
Előregisztrációra a helyszínen, a programponton lesz lehetőség.

A síbérlet átvételekor feltétlen készíts róla fényképet, amelyen jól olvasható az azonosítószáma!
Elvesztés esetén a kasszáknál a fényképet kell bemutatni, az elveszett bérletet letiltják, az újat pedig 10 € fejében tudod kiváltani. Fénykép hiányában a teljes árat kell megfizetni.

A fogyasztóvédelmi szabályok megsértése esetén a fogyasztók 2017. január 1-től panaszaikkal elsősorban a területileg illetékes járási hivatalokhoz fordulhatnak, miután a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság 2016. december 31-én megszűnt.
A Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság általános jogutódja a Nemzeti Fejlesztési Minisztérium.
Felügyeleti szerv: MKEH helyett BFKH Budapest Főváros Kormányhivatala Kereskedelmi, Haditechnikai, Exportellenőrzési és Nemesfémhitelesítési Főosztály Idegenforgalmi és Közraktározás-felügyeleti Osztály Cím: 1124 Budapest, Németvölgyi út 37-39., postacím: 1534 Budapest BKKP, Pf: 919